Three little birds sat on my window...

Jag ska bli bättre på det här med bilder på nätet. Mina förblir mina, andras ska få mer cred. För jag fattar nu att om man tar en bra bild och bara ger ut den hursom, så får man aldrig cred för den. Oh, well. Helst vill jag ju vara en trevlig människa också. Och så. Men ja. Visst kan man få använda bilder jag tagit, men säg gärna tack=).

Anyways. Jul förbi. Inget speciellt. Kändes som vilken dag som helst. Trist nog. ag är inne i nått tråkigt tillstånd. Typ felsäkert läge. Och jag säger det igen. Vill du träffa mig så till att det sker. Ska träffa Bodil på fredag!:D OCh till Jojjo på måndag. Jobba imorrn och rida Nathalie på lördag.

Mjäk. När jag har såhär tråkigt så vill jag bara äta hela tiden. Inte bra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback