watch me as I fall.

ni får väl helt enkelt fråga. Men jag svarar kanske inte.

Sov gott

<3

Kommentarer
Postat av: emelie

grattis i efterskott och allt såntdär! antar att jag inte kommer höra av dig ngt tills du åker så jag hoppas att du får det toppen där uppe =?)

2007-08-14 @ 21:09:08
Postat av: josefin

maria min fina.
det här är inte en fråga om du kommer fixa det eller inte, utan på vilket vis du gör det.
jag vet att allting är hysteriskt skrämmande. men kanske att det får vara det. för det ÄR läskigt att packa ihop sitt liv i några lådor. men man får packa upp det sen och det kanske blir lite mera ordning. lite mindre saker som man inte vill ha och mer som man verkligen vill ha.
och det blir DU som bestämmer. ingen annan.
och klarar man det inte får man ge upp. man får gråta och känna sig arg och dum på sig själv så länge man inser att det faktiskt är läskigt och får vara det.
för gör du inte det här nu så blir det läskigare sen.
och du.
jag vet att du inte vill höra det här.
men det kommer bli bra.
du kommer lära dig saker som du verkligen vekrligen vill lära dig med människor som vill samma som du.
och hux-flux innan du vet ordet av så råkar en prins bara stå där.
och jag kommer inte glömma bort dig.
det är långt till solvik men det är längre till många andra ställen. och jag tänker ringa dig och jag tänker aldrig aldrig glömma bort dig.
du är inte ersättlig. minns det.
jag har dig och skulle du inte finnas längre har jag ingen back-up. ingen som skulle kunna fylla det enorma tomrumet.
minns det.
du är inte ersättlig. alls.
du får alltid, alltid, under vilka omständigheter som helst (ja, VILKA SOM HELST (jag föreställer mig för tillfället de värsta omständigheterna och kommer fortfarande fram till att det skulle vara okej)) säga "josefin, krama mig för jag klarar inte.."
jag har en jobbig tendens att bli alldeles för självupptagen. säg till mig när jag blir det.
jag älskar dagg.
minns det.
(typ, längsta kommentaren?)

2007-08-15 @ 17:40:41
Postat av: stina.

maria.
du kommer att ha människor runt omkring dig, människor som kanske går igenom samma sak.
och man kan alltid hitta stöd hos ngn, även om männskan ser ut som en groda.
nu märkte jag att jag inte alls är bra på det här, så jag slutar här.
men jag menar väl. och även att jag inte känner dig så väl som jag skulle vilja, så ska du veta att min mobil alltid är på. (ibland kanske itne på natten, förlåt.) och internet finns ju alltid, även om det inte är riktigt på riktigt. hejs.

2007-08-15 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback