Solvik fhsk

Jag är här. Och jag äter hela tiden och lär känna nytt folk. Vi är tre marior i klassen. Afroklassen! Underbart. Zarah tänkte däpa om mig till råsa. Jag vet inte om jag gillar det. Maria är bra... råsa mest för att jag för tillfället driver sönder med att mitt rum är råsa. Uscha.. mitt rum är råsa.. Men det är ett rum. Och det kommer inte byta färg... så nu speglar dte någon helt annan än mig:P Råsa blommor, råsarandiga gardiner och råsa matta. + råsa väggar:P HAHa... MEn ja,

Det är som sagt bra här. Jag ska mer grundligt berätta om allt sen någon gång. Men snart är det kvällsfika. Eventuellt sätter jag mig här ikväll. Jag har inte indernet på rummet så jag och Marvin går netr till datasalen tre trappor ner och sitter härnere. Det funkar änsålänge bra. Tror inte att det blir så svårt att få plats här.

Har fått en skiva av Gustav också med Kirk Franklin. Sjukt bra!<3

Idag var det första körtimmet! Ojojoj. Nynäshamns gymnasium beware! Det är sjukt vad det låter. Och bra också! Jag ska ha Mia som sångpedagog och det är bra. Hon är ung och det ska bli så kul!

Var och handlade toapapper idag också. För dig som undrade.

Jag har massor och berätta, men ajg ska catcha up med era liv lite också. Så jag skriver mer en annan gång.

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

jag vill höra allt, allt, allt!
och jag vill ha en adress till dit du bor!

2007-08-21 @ 20:49:23
Postat av: Trash3r

"Det är som sagt bra här." I told you so är väl fel, för jag sa det aldrig, men jag tänkte det iaf ;)

Postat av: Petter

Jaa Maria, du ska bara veta hur jag oroat mig över ifall du köpt toapapper eller inte. Det har hållt mig vaken om nätterna!
;)
Det är skönt att höra att du har det bra i alla fall :)

2007-08-22 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback