Love's gonna get you down.

ojojoj, vad trött jag är. Vi kom hem typ halv ett inatt (var väl nåt sånt?)
Men dagen igår var helt okej. eller, ja, den var bra. Synd att vissa småsaker störde mig för mycket bara. borde inte varit så. Men sak samma. Jag är glad för flera saker. Och tack Flu för det fina sällskapet under HELA sommarkrysset! Och tack ni andra som faktiskt brydde er om att det var min födelsedag. Tack för alla sms och samtal.

Jag åkte flera grejer och såg som sagt på sommakrysset. Jimmie var grymt bra! Solot på Jenny Silver. wosh! (Herreys var rätt bra också, fast fördelningen av stämmor på diggilo var... aja, det lät säkert bättre på tvn.) Och körkillen såg så bekant ut. Måste ha varit han från Filla, när vi var där på gospelkonserten. Jimmie visste inte vem han var i alla fall.
Jimmie är så bra! Fick prata med honom efteråt också. Kul att se honom igen.

Idag har jag jobbat. så segt. och jag har t o m haft ont i huvudet idag. Mest när jag varit upe och rört på mig. Undrar om det är väderförändringar ute? För jag brukar inte ha ont i huvudet. OCh jag är varm också. jättevarm! Men imorrn är jag leidg. Då ska jag leka med Isac en stund. Sen måste ajg skaffa present till Annican också. Vi ska ha vårat kalas på lördag.

Mamma och pappa sjöng för mig idag. Jag fick en ny hoodtröja, mika-life in cartoon motion och HP7an.=) Lyssnar på mika nu. Så mycket bättre än när man lyssnar på youtube! Glad att jag har den. Mamma undrade varför jag ville ha skivan. Hon tänkte väl att det bara var att ladda ner den. Men artister som Mika har jag inget alls emot att stödja. Han är grym! Längtar till nytt album. Och till alex's solodebut. Should be something!

Kachiiing-a!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback