Kom igen kvinna!

Ibland när jag tänker på hur mitt liv kommer bli i höst, så känns det som att det kan vara rätt skönt att slippa det här stället. Jag menar, jag har folk som verkligen bryr sig, men sen finns det de som verkar bry sig, men egentligen inte gör det. Och alla småsaker som jag känner mig nere över kommer jag flytta ifrån. Jag slipper det.
Men å andra sidan så "slipper" jag ju de som faktiskt bryr sig. Och det är inte lika kul. Jag kommer sakna dom. Men samtidigt. En månad kan gå utan att jag hör från folk och sedan helt plötsligt vill ni ses? Eller helt plötsligt skiter ni fullständigt i det. Från nu tänker jag typ ta kontakt med de som jag själv inte gjort det med. Men ni andra får se till att plocka upp luren och ringa mig. För jag slutar bry mig snart. Jag flyttar och är borta 10 veckor innan jag kommer hem igen. Vill ni inte träffa mig så slipper ni. Vill ni, så får ni faktiskt ta tag i det själva.

Och jag låter så sjukt bitter. Det är jag inte. Jag är väl egentligen tacksam och glad för det mesta, även om allt självklart inte rullar som det skulle kunnat. Vill ni höra om det jag är glad för? Det skule bli ett grymt långt inlägg. Ni får kanske höra något ibland och så.

Jag slutade på Ica idag. För sommaren så att säga. Pratade en del med Henrik innan jag gick. Han sa att han tyckte att jag var duktig och att jag absolut fick lämna honom och Helen som referenspersoner när jag sökte jobb i skellefteå. Känns bra att veta att jag är lättlärd när det gäller jobb också. Fem veckor eller vad det är jag har jobbat nu. Det har ju varit kul också. Och ja. Trevligt folk, men tungt fysiskt. Så är det. Jag saknar det inte på samma sätt som skolan, och tur är väl det. Jag kommer ha ett annat ställe att sakna om ett år. blä..

Träffade Viktor och såg Ken1 idag. Kan inte säga att jag träffade Ken1, eftersom han knappt såg på mig. Undrar varför? Aja, trevligt att höra vänlig röst som undrade hur det var och sånt.

Och snälla folk! Det stod i aftonbladet för någon vecka sen på sista sidan om hur matbutikerna verkligen lyckats med det här att få folk att vända streckkoderna mot sig och inte bygga berg. Men försök lite till! Det är sjukt jobbigt med berg. Ännu mer jobbigt är det när man tror att personen ifråga försökt vända streckkoderna, och man börjar slappna av, men då är de helt plötsligt åt helt fel håll! Men okej, varuberg är värst. Hemska hemska varuberg. Och lyft inte upp backar på bandet. eller grillkol, för vi slår ändå in dom manuellt.

"Yours are the sweetest eyes, I've ever seen"

För att byta samtalsämne så undrar jag lite vilka som tänker vara med på maratonet. Men ni kanske dissar min blogg också? förmodligen. aja, den 13/8. Polisskolan. 7 filmer.

<2

Kommentarer
Postat av: Petter

Men åh, jag jobbar ju då :( Om jag inte jobbat hade jag gärna varit med.
Och angående kontakten... Jag vet att jag brukar vara dålig på att hålla kontakten med folk, men jag ska försöka anstränga mig och ringa dig då och då. Om jag får, det vill säga :P

2007-08-08 @ 13:39:51
Postat av: Mattsin

Tja, jag ska ju vara med :) och jag försöker få med julia också :)

Postat av: Maria

klart du får ringa petter!
Ja, försök få med henne, philip!!=)

2007-08-09 @ 16:18:10
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: Julia

Ja, nu är det bestämt att hon ska med. hon har inget val :P
/mattsin

2007-08-10 @ 16:16:36
URL: http://enjulia.blogg.se
Postat av: mattsin

men skulle vi baka innan eller?

2007-08-10 @ 16:17:43
Postat av: Maria

JA! Baka, baka, baka! typ baka vid 4?

2007-08-10 @ 21:20:44
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: mattsin

4 låter bra =)

2007-08-10 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback