I'm Yours...

Idag var det rikitgt kallt ute. Och då menar jag riktigt kallt! Typ 5 grader imorse när jag släpade mig ner till frukosten. Tur att det finns hoodtröjor och inomhus.

Igår var vi i stan. Först på söndagsmöte på EFS och sedan i nån galleria. Åt på donken (Max är så mycket bättre), och shoppade sönder! Jag som inte har några pengar gjorde lätt av med strax över 300. Men ni ska få höra allt jag lyckades få för de pengarna också, och det är inte så lite, nej. Två par tajta jeans (jag är fullt medveten om att jag verkligen inte behöver nya byxor, men det är ju så kul och när de tillsammans kostar 250 så är det väl inte så svårt?). En stor väska för 65, och så fick jag ett råsa linne av Mariah:D Haha. Usch ja. Nu får ajg hålla igen. Köpte havregryn också, men dock ingen sylt... dumt av mig:P

Idag har jag fått mitt första brev. Av mamma. Det var te och en duk att måla på, med kolpennor till, ett vykort, ett kort på Tantan, klutt, sockar och ett vindspel. Det var ett tjockt brev och jag är glaad:D
Har också fått våra kåpor idag! De är röda och fina! Känns riktigt mycket gospel nu! Min ska bara sys upp och hängas in i Villan så är jag klar med köruppgiften idag.
Hade teori idag också. Började med rytm och pratade en del om synkoper. Känner att det är något som ajg praktiskt behöver öva mycket på. Det är rätt svårt, men ajg ska bli grym på det! På minn mig om det lite nu och då, så jag inte glömmer vad jag strävar efter bara.
Och jag har börjat pillra lite på trummorna också. Det är kul, och verkligen något att träna träna träna på!

Idag var det brännbollsmatch mot lärarna. Vi förlorade... Haha.. :P Med typ 6 poäng..   Sen efter det gick vi in i gympis och jag klättrade typ 20 minuter. Grymt kul! Ska göra många gånger. Åtminstone en gång i veckan. Fast oj, vad jag kommer ha träningsvärk imorrn:P Galet! Men kul!

Men som sagt tidigare: Skriv brev (eller rita teckningar!) Det är sjukt kul att få brev på det här stället!=) Och idag har jag fått en hemförsäkring. Brabra..

Och jag har typ 23 personer som jag inte hunnit kolla på bilddagboken:P Men jag har inte tid. Och inte ork för den delen heller. Jag orkar inte sitta vid datorn hela tiden. utan gör det mest för att kolla min mejl och first class. Och kanske blogga och säga några trevliga ord till trevliga människor.

Nu har jag fått idétorka. Ni får nog höra allteftersom hur det går för mig. Änsålänge går det bra!

<3

Kommentarer
Postat av: stina.

lyckost. jag har typ alltid 30-40 st på bdb.eh.har aldrig tid riktigt.
härligt att du trivs! jag ska skicka ett brev.nångång :).

2007-08-28 @ 18:26:03
Postat av: Petter

Teckningen är på gång :D

2007-08-28 @ 22:18:00
Postat av: Maria

woho!! Brev och teckningar jag vill haaa:D:D:D

Postat av: josefin

hhahaaha, jag läste "Älsklingen borta!" och undrade lite vad jag missat. eller väldigt mycket undrade jag det.
mina femmor går till kaffe istället för till frimärken, förlåt! men jag och heinrich har delad ekonomi och då går det uteslutande till kaffet. men jag håller på att fila på ditt brev. du får tyvärr ingen teckning! vi "skapade" på svenskan idag, URK OCH BLÄ OCH FY, JAG AVSKYR ATT RITA! jag målade fem fiskar i ett fiskenät med den största penseln och vattenfärg. vill du se det vackra konstverket får du komma till voxgym, sal Ö1.
jag saknar dig så förfärligt mycket.
mina tummar gör ont.

2007-08-30 @ 17:43:08
Postat av: Anonym

(varför det där om tummarna var relevant vet jag tyvärr inte)

2007-08-30 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback