Bli vår gäst!

image13Jag kan kanske vara spontan i alla fall? Även om det krävdes en hel del velande och ett ösregn för att välja:P Men nu har jag träffat stina. Kul:D! Och jojjo var där också. Jag som smsade henne igår morse. Men hon har nytt nr. Och ingen röst igen:(. Stackars. Och Josefin var där!:D och Sumatie! Så förutom de jag åkte med dit, så kände jag ändå (igen) 4 personer. I feel proud, eller nåt...
Bra vi var sen när vi skulle hitta i i örebro igen! haha:P stackars Josefin försökte och försökte, och till slut hittade vi oss till Brickebacken. Sen var det ju bara att hitta rätt hus också.=)

Idag började ridlägret. Ojojoj... Tre uppsittningar. Markarbete på morgonen med Neo (Fick inte Smokey, eftersom vi var tre som ville ha honom, och jag la mig, frö ajg tänkte att bättre Neo än Ubbe..), sedan sitsträning på Lindis. Och till sist red vi till Sandbackarna och då hade jag också Neo. Hjälp vad stor han är och hjälp vad han springer FORT! Jag fick typ skrika på Magnus att han fick ta det lite lugnare när han drog iväg, och jag brukar inte vara den som bangar på snabb galopp.
Sedan fick Neo för sig att det minnsann var mer vettigt att i panik hoppa mellan en sten och en vägbom istället för att gå, så då kraschade vi rätt in i en fin trästolpe (en meter hög kanske) och knäckte den..:P Puckohäst. Och alldeles blöt var han redan då. Jag slog hakan i mankammen och han fick en reva på sidan, som vi senare inte kunde hitta, så det var nog inte så farligt.

Linimentade benen efteråt med radital, och glömde tvätta av händerna efteråt. JAg brukar liksom inte känna när jag gjort med Stratos ben, så jag tänker inte på det. Nu börjar det släppa, men det är en sjukt skum känsla när det typ är värmande, fast det känns som kylande. Aja, min hand är nog jättebra imorrn:P Kanske var bra efter allt kämpande med hala tyglar på stackars hästkraken. Träningsvärken imorrn kommer inte vara att leka med.

(och ja, han är så stor som han ser ut att vara på bilden. jag är liten och han är stor!)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback