Rocky och Hollie.

Idag ringde AK vid 12 och undrade om jag ville rida Rocky idag. Självklart sa jag! Han var lite vild i mitten av passet men fin i början och slutet. Jobbade med att rida ett steg innanför spåret och vara supernoggrann med hörnpasseringarna. Sen jobbade jag lite med galoppfattningarna och kände hur mycket man behöver visa in i galoppen och så. Det är svårt tycker jag, så jag jobbar på det. Var också noga med sitsen hela passet.
Red Hollie en sväng också. Hon hade gått på morgonen idag också och hon var riktigt fin! Blev livrädd för en hund som satt i hörnet när vi kom in, men brydde sig inte sen. Vet inte om det berodde på att jag försökte förekomma henne hela tiden eller att hon faktiskt var cool. Hursomhelst fick jag till ett par riktigt bra fattningar och i övrigt var hon fin!
Jag har verkligen fått rida mycket det här lovet och jag är så tacksam!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0