Rocky och halt Marvel.

Skulle ju ridit lektion för AK idag, men Marvel var varm i ett ben och ojämn, så jag borstade lite och ställde in honom igen. Stackarn! Han ville inte äta höet på marken heller, förmodligen för att det belastade knät så jag la det i krubban, då åt han. Hoppas han äter ikväll.
Fick rida AKs häst Rocky i alla fall, då hon inte kände sig kry. Han var fin och avspänd i början, sen galopperade jag och sen vart han stålsträng! Efter skrittpausen kom AK in och hjälpte mig typ 20 min och det var perfekt! Alla småsaker att tänka på. Jag måste bli mycket nogrannare och stämma av min sits oftare, samt våga rida mer med skänklarna (även om det blivit bättre). Rocky kändes jättefin på slutet och jag är nöjd med dagens pass. Anna-Karin är fantastisk!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0