Marvel.

Jag hann visst uppdatera idag också! Jag red aldrig Hollie idag, då jag tyckte att det blev för stressigt att hinna med. Hästarna kom in efter tre och jag ska vara fixad och klar att gå bort halv 7. Marvel tar ju mer tid i och med hans mugg. Skönt att slippa stressa! Jag har bokat in lektion för AK imorrn också! Ska nog upp på vinden och rota fram ett fint schabrak och lindor. Det är det värt!=)
Marvel var i alla fall mycket bättre idag än igår. Jag övade på samma saker och det hade verkligen gett nåt igår. Var noga med att fattningen skulle komma exakt där jag ville och sedan att han skulle vända utan att falla mot väggen eller peta ut bogen. Det är jättejobbigt för han, men nyttigt!
I slutet testade jag några fattningar från skritt och se, det gick med bara nått travsteg innan! Himla fin häst alltså!
Ska bli så roligt att få rida för AK imorrn också. Hon kommer se massa saker som jag sen kan känna och jobba på själv. Hoppas jag.
Gott nytt år alla fina läsare!
Fantastica i sommarhagen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0