Göm inte dina nederlag.

Jag har en så sjukt skön dag. Ledig, kan man säga! Egentligen har jag väl tonvis med Lua att ta igen, men nej. Jag orkar inte förrän det närmar sig tenta och rapportskrivning. Istället roar jag mig med att klappa på hunden och planera våran promenad till stallet senare.
Sen funderar jag över det här med min vänstra njure. Erik är på mig om att dricka hela tiden och det är bra, men jag känner ändå av den lite då och då. Det är nog ingen sten, för det gjorde fruktansvärt ont. Det bara liksom trycker till då och då.
Hursomhelst. Kroppen sviker men jag har det så bra här i Piteå med min fina Erik och Pixie!
<3

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Har du kollat upp njurarna? När pappa hade njursten hade han så ont att han varken kunde, sitta, gå eller ligga. Han låg i hög på golvet, ålade sig och bara skrek:( Så kolla upp dig om du inte redan gjort det.

Postat av: Patricia♡

sv: Men det är klart att jag tar mig tid att lämna en kommentar. Hoppas att du får må bra snart.



Kram

2011-11-08 @ 19:32:00
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Sv: Men vad skönt att det redan känns lite bättre. Bra, drick mycket vatten - men det kan vara lätt att glömma om man inte är törstig.



Jag ska till sjukgymnasten vid halv två idag, hoppas att det går bra. Blir alltid nervös för sådana här småsaker:/



Tack snälla, jag ska krya på mig.



Ha en fin onsdag nu!



Stor kram

2011-11-09 @ 10:50:39
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback