För att allting har gått bra.

Oj, förlåt och hej!
Jag sitter och lyssnar på fröken Horn den yngre. Visste ni att det finns en Maritza Horn och att hon är mamma till Melissa? Det gör det. (nynnar: Ta med ditt Horn och kom till Horn).
Annars så har jag provat ett par stövlar idag, men jag vill verkligen att det ska kännas helt perfekt nästa gång jag köper stövlar och dessa kändes centimetern för korta. Synd. Det var ett par Cavallo, uppskattningsvis ett par Junior. Nästa gång blire finstövlar. Jag gillar dock Cavallo. De gör klassiskt snygga grejer!
Idag var jag på VC. Inget farligt och det visade sig att jag är fullt frisk. Jag har ju som jag skrev varit lite orolig för mina njurar, men den trevliga läkaren förklarade på ett bra sätt att hon inte var orolig för min välfärd, vilket var skönt att höra. Så nu slutar jag känna efter så noga och dricker vatten istället=).
Ikväll blir det köttfärslimpa till middag. Hoppas Erik tycker det är en bra idé:P.
<3

Kommentarer
Postat av: carlsson

hahah ja jag vet jag tänker oxå på det :) va oxå tvungen att googla på hur det skulle stavas ;)

Postat av: Hanna

(Svar) Ja visst låter det spännande!? Jag lovar att återkomma, har till och med förberett med en förebild idag! ;)

2011-11-23 @ 19:39:55
URL: http://hannalangstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback